.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران خبر داد:
استفاده از همه ظرفیت‌های اجتماعی در مبارزه با مواد مخدر
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: در راستای اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر ضرورت دارد از همه ظرفیت‌های اجتماعی بویژه سازمانهای مردم نهاد و خیرین در حوزه مبارزه با مواد مخدر استفاده کرد.
 استفاده از همه ظرفیت‌های اجتماعی در مبارزه با مواد مخدر

به گزارش شمال نیوز،  احمد مظفری اظهار داشت:  ۵۷ باند قاچاق مواد مخدر در سال ۹۸ در مازندران متلاشی شد و در قالب ۲۰ هزار و ۳۴۳ طرح و عملیات بیش از چهار تن انواع مخدر در مازندران کشف شد که نسبت به سال ۹۷ رشد ۱۳ درصدی را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: مهمترین طرح و برنامه ستاد مبارزه با مواد مخدر در سال ۹۹ اجرای فراگیر طرح یاریگران زندگی و مشارکت همه اقشار در محیط‌های آموزشی، خانواده، کاری و عمومی است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران تصریح کرد: در راستای اجرای طرح یاری گران زندگی پیشگیری از اعتیاد، درمان و کاهش آسیب معتادان و صیانت و حمایت اجتماعی از بهبود یافتگان به عنوان محورها و سیاست‌های اصلی در برنامه‌های شورا و کمیته‌های فعال در حوزه مبارزه با مواد مخدر اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: پیگیری جدی برای تحقق اولویت‌ها و سیاست‌های راهبردی ستاد مبارزه با مواد مخدر در سال ۹۹ را بسیار مهم خواند و گفت: در راستای اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر ضرورت دارد از همه ظرفیت‌های اجتماعی بویژه سازمانهای مردم نهاد و خیرین در حوزه مبارزه با مواد مخدر استفاده کرد.

مظفری تصریح کرد: مافیای مواد مخدر و سوداگران مرگ هر بار با شایعات و روش‌های بازاریابی نوین به دنبال یارگیری و درگیر کردن افراد مختلف با این مواد افیونی هستند و ضرورت دارد کارشناسان و رؤسای کمیته‌ها برای مقابله جدی با این ترفندها برنامه داشته باشند.

وی با اشاره به اجرای طرح صیانت و حمایت اجتماعی از معتادان بهبود یافته گفت: در حوزه اشتغال معتادان بهبود یافته و افزایش مانایی درمان باید تلاش شود تا از ظرفیت دستگاه‌های مرتبط حداکثر بهره و استفاده را برد و برای ایجاد مراکز توانمند سازی بهبود یافتگان اقدام جدی کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.223 seconds.